By | 21 Ιουλίου 2012

H διάδοση των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων (smartphones) σε μεγάλο αριθμών συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας έχει ως συνέπεια νέες, πρωτόγνωρες δυνατότητες για την προβολή του δικηγορικού γραφείου. Ειδικότερα, οι δικηγορικές εταιρίες και τα δικηγορικά γραφεία μπορούν να αναπτύξουν εφαρμογές (Apps) για κινητά τηλέφωνα διαφόρων προμηθευτών και να κερδίσουν έτσι το κοινό. Τα οφέλη είναι πολλαπλά, καθώς με τη δημιουργία εφαρμογών αυξάνεται η προστιθέμενη αξία του δικηγορικού γραφείου, το οποίο δραστηριοποιείται σε μια καινούργια αγορά και προσελκύει νέους πελάτες, ενώ παράλληλα αυξάνεται ο κύκλος εργασιών και, συνακόλουθα, τα έσοδα του γραφείου.

Ωστόσο, όλα τα δικηγορικά γραφεία και εταιρίες δεν αποδίδουν τη δέουσα σημασία στις κινητές εφαρμογές. Σύμφωνα με μια έρευνα της Κ. Tasso στο Ην. Βασίλειο, πολλά γραφεία δεν έχουν φροντίσει ώστε οι ιστοσελίδες που διαθέτουν να μπορούν να αναγνωστούν από κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές, όπως λ.χ., Blackberrys, iPhone, iPad και Kindle, ενώ άλλα γραφεία, στην προσπάθεια τους να βρεθούν στην αιχμή της τεχνολογίας δημιούργησαν κακές εφαρμογές για κινητά τηλέφωνα. Ωστόσο, σύμφωνα με την πρόβλεψη της ως άνω συγγραφέως, σε δέκα έτη δεν θα υπάρχει καμία διαφορά μεταξύ πρόσβασης στο Διαδίκτυο από η/υ και από φορητές συσκευές και για αυτό, τα δικηγορικά γραφεία πρέπει να φροντίζουν ώστε τουλάχιστον οι ιστοχώροι που διατηρούν να μπορούν να αναγνωστούν από κινητά τηλέφωνα και φορητές συσκευές.

Βεβαίως, οι κινητές εφαρμογές κοστίζουν αρκετά και δεν υπάρχουν έτοιμες λύσεις για τη δημιουργία τους, ενώ όταν δεν σχεδιάζονται σωστά, λειτουργούν αρνητικά ως προς την εικόνα του δικηγορικού γραφείου.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *